Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

många bollar samtidigt

Av Soded Al-atia - 15 oktober 2010 23:11

Yo!


Dags att skriva igen känner jag. Har varit dålig med det på sistone och har också märkt ett direkt samband mellan hur ofta jag skriver här på bloggen och hur motiverad man är för träningen.


Men som rubriken lyder... jag har haft mycket på G samtidigt. Huset skall säljas och letar aktivt efter nytt boende. En sak är säkert och det är att det blir mer centralt! Fyfan va skönt det ska bli att slippa den här hålan :P aldrig mer så avlägset från centrum.


Jag har bestämt mig för att köra på lågvarv det här året och försöka läsa upp mina ej avslutade kurser. Nästa år kommer jag ta studieuppehåll för att sikta på en annan snarlik utbildning, dock i malmö.


Nu till träningen! Det har gått ganska segt måste jag säga då jag den senaste månaden endast gått ner ynka 0,4 kg (men min fettprocent har sjunkit ytterliggare någon procentenhet). Dessutom vill jag inte gå ner under 60 kg, men jag fortsätter sålänge jag har för mkt fett eller fram till sommaren. Jag ligger och pendlar mellan 61,9kg och 62,1kg beroende på hur mycket vatten jag druckit den dagen. För en vecka sen mätte jag mitt midjemått och konstaterade att jag minskat 7 cm i midjemått sen jag började deffa!! (yeeaaah, those jeans are gettin pretty loose on me yo')


Imorrn blir det pass 1 och då är det tung träning på underkroppen som gäller.

Har skärt ner övningarna från 9 till 7 för att hinna med, annars tycker jag det tar för lång tid.

Hörs igen om en vecka


peace out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soded Al-atia - 29 maj 2011 13:12

Yo!ÅÅhh äntligen är det sommarlov för min del! kan äntligen pusta ut i någon månad innan det är dags igen att tentaplugga.   De senaste 2 veckorna på gymmet har varit en fröjd och jag känner verkligen hur kroppen börjar anpassa sig till den nya l...

Av Soded Al-atia - 12 maj 2011 16:30

Wazzup world!   Ja jag vet... det var lääänge sen jag bloggade sist. Träningen under vårterminen har varit alledeles för oregelbunden med långa uppehåll mellan passen och har varit en besvikelse. Jag har länge gått och haft ångest över att jag in...

Av Soded Al-atia - 31 januari 2011 22:17

Yo!!!   Jag kan gott meddela att jag gått ner 1 cm i midjemått sen förra veckans mätning ;) Detta mycket på grund av ett skärpt kostintag. Även om jag börjat med träningen igen har jag försökt att inte ge kroppen alltför mycket stryk i början, me...

Av Soded Al-atia - 24 januari 2011 00:51

Kära fans.....skoja bara, men ärligt, YO!   Det var ett tag sen sist haha ;) I slutet av november tröttnade jag på att deffa och kort därefter beslöt jag mig för att göra ett "litet" uppehåll under december månad, fast höll i sig sent in i janu...

Av Soded Al-atia - 21 november 2010 00:45

Yo!   har varit dålig på att uppdatera bloggen =(   har kört på Axon 3.0 i 8 veckor och jag måste säga att jag inte tyckte om halvkroppsschema. Det var för många övningar, för många sets och för mycket som skulle göras på samma pass, hade ing...

Presentation


I'm on a boat!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards