Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Schemabyte!

Av Soded Al-atia - 21 november 2010 00:45

Yo!


har varit dålig på att uppdatera bloggen =(


har kört på Axon 3.0 i 8 veckor och jag måste säga att jag inte tyckte om halvkroppsschema. Det var för många övningar, för många sets och för mycket som skulle göras på samma pass, hade ingen ork/energi till det (kanske för att jag var under en deffningsperiod).


Nu bytar jag tillbaka till Axon 2.0 som jag tyckte om mycket mer. Fast jag har tagit en vilovecka, behövde koppla ner lite. Jag kommer sluta deffa och käka normalt i någon månad eller två. Ska bli sköönt att kunna käka lite skräpmat när man känner för de (: men de kommer aldrig bli som förr igen ;)


nästa gång jag tränar blir på måndag och då får det bli konditionspass, så jag kommer igång på riktigt. Tills dess, peace out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soded Al-atia - 29 maj 2011 13:12

Yo!ÅÅhh äntligen är det sommarlov för min del! kan äntligen pusta ut i någon månad innan det är dags igen att tentaplugga.   De senaste 2 veckorna på gymmet har varit en fröjd och jag känner verkligen hur kroppen börjar anpassa sig till den nya l...

Av Soded Al-atia - 12 maj 2011 16:30

Wazzup world!   Ja jag vet... det var lääänge sen jag bloggade sist. Träningen under vårterminen har varit alledeles för oregelbunden med långa uppehåll mellan passen och har varit en besvikelse. Jag har länge gått och haft ångest över att jag in...

Av Soded Al-atia - 31 januari 2011 22:17

Yo!!!   Jag kan gott meddela att jag gått ner 1 cm i midjemått sen förra veckans mätning ;) Detta mycket på grund av ett skärpt kostintag. Även om jag börjat med träningen igen har jag försökt att inte ge kroppen alltför mycket stryk i början, me...

Av Soded Al-atia - 24 januari 2011 00:51

Kära fans.....skoja bara, men ärligt, YO!   Det var ett tag sen sist haha ;) I slutet av november tröttnade jag på att deffa och kort därefter beslöt jag mig för att göra ett "litet" uppehåll under december månad, fast höll i sig sent in i janu...

Av Soded Al-atia - 3 november 2010 22:43


Yo!   Dags att uppdatera bloggen lite =)        första viktiga punkten jag vill ta upp är att jag var hos en sjukgymnast i min astma avdelning där jag fick lära mig en andningsteknik som motverkar astma-anfall. Det ska jag implementera f...

Presentation


I'm on a boat!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards