Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Soded Al-atia - 29 maj 2011 13:12

Yo!

ÅÅhh äntligen är det sommarlov för min del! kan äntligen pusta ut i någon månad innan det är dags igen att tentaplugga.


De senaste 2 veckorna på gymmet har varit en fröjd och jag känner verkligen hur kroppen börjar anpassa sig till den nya livsstilen. Har träningsvärk överallt i kroppen och klagar inte det minsta! =)

Hittills har jag kört helt och hållet på uthållighet (20 reps per set) för att minska vikten (och därmed risken att skada sig) och fokusera på att få in rätt teknik. Nu går jag in i en övergånsfas till volym genom att sänka antalet reps till 15, också det under loppet av 2 veckor (cirka).

Allteftersom tiden går kommer jag sänka antalet resp, höja vikten och efter några månaders träning kommer jag även öka antalet set. Kommer träna i perioder där jag fokuserar på antingen Uthållighet, volym eller styrka.


Även korpenfotbollen går bra. Med 5 matcher spelade ligger vi på 3:e plats, och imorrn är det dags att möta 2.an Vinner vi mot de går vi förbi de till en imponerande 2:a plats av totalt 11 lag.


Känns inte som att mer behöver tilläggas nu..

Peace out y'aall!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'm on a boat!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards